Lakossági panaszok szerint a Petőfi téri bankfiók szolgáltatásai továbbra sem kielégítőek. Az automatából gyakran elfogy a készpénz, a nyitvatartási idő szűkös, és sokszor nem áll rendelkezésre megfelelően felkészült ügyintéző - olvasható a város hivatalos weboldalán.
Sajnos egyre gyakoribb panasz, hogy a meghirdetett nyitvatartás idején a bankfiókot „technikai okok miatt” zárva találják az ügyfelek. A kalásziaknak az érdemi ügyintézéshez Pomázra vagy Budapestre kell utazniuk.
Forián-Szabó Gergely polgármester tájékoztatta az MBH Bank régióvezetőjét, valamint üzleti vezérigazgató-helyettesét a lakossági panaszokról, és kérte, találjanak megoldást a szolgáltatási problémákra: a készpénzautomata rendszeres feltöltésére, a kiszámítható nyitvatartási időre és a banki szolgáltatások teljes körű elérhetőségére Budakalászon.
A tavalyi hasonló reklamáció után a lakossági panaszok jelentősen csökkentek, de a szolgáltatás javulása sajnos átmeneti volt.
Forrás: budakalasz.hu
